Infosessie · Juridische en fiscale aspecten, Voorbereiding van de overdracht

3-delige seminaries over Vastgoed, Successie en Bedrijfsoverdracht - voor economische beroepen en professionele adviseurs

Avondsessies met strikte toepassing van de corona richtlijnen

3 bijeenkomsten met praktische opleidingen door gastexperts die een afgelijnd topic samen met u verder uitdiepen.

Onthaal vanaf 17u30  met koffie en broodjes

Start van de sessies (deel 1) om 18u00.

Koffiepauzes:  ca. 19u45 

Start van de sessies (deel 2) om 20u00.

Afronding ca. 21u45 

Programma Dag 1
'"Vastgoed en Vennootschap: een droomhuwelijk of duivelspact?"
"Eigendom & Vastgoed: Vastgoedfiscaliteit en Juridische & Financiële Aspecten"
Gastspreker Frédéric De Pauw, Taxfré,

Programma Dag 2
"Vlaamse Erfbelasting, Successieplanning en Vermogensplanning". Zowel zakelijk als privé."
Gastpreker Luc de Schoesitter, docent aan de Faculteit Economie en Bedrijfswetenschappen (FEB) van de KULeuven.

Programma Dag 3
"Juridische & Fiscale Aandachtspunten bij het Verkopen, Overlaten of het Beëindigen van een Onderneming - Digitalisering bij bedrijfsoverdracht
Gastpreker Pieter Van den Broeck, advocatenkantoor Monard Law.

Na ontvangst van uw inschrijving, ontvangt u via mail of via de post nog een schriftelijke bevestiging met verdere praktische informatie en een bijhorende factuur

Contactinfo:

Integraal vzw, Willebroekkaai 37, 1000 Brussel • Tel: 02 21 22 221 • info@integraalvzw.be of seminars@integraalvzw.be

Corona-proof vergaderen:
Volgens experten zullen we nog een tijd met het COVID-19-virus moeten (leren) leven.

We nemen dan ook alle preventiemaatregelen om een veilige vergaderomgeving te creëren:

Alle zalen volgen het strikte veiligheidsprotocol voor de horecasector en passen volgende hygiëne- en veiligheidsmaatregelen toe:
1. In de vergaderzaal worden tafels en stoelen zo opgesteld dat een minimumafstand van 1,5 meter tussen de deelnemers steeds gewaarborgd is.
2. Zowel onze medewerkers als alle hotelmedewerkers dragen continu een mondmasker.
3. Handgels zullen overal ter beschikking zijn (vergaderruimtes, toiletten, onthaal...)
4. In de toiletten zijn voldoende wastafels met water en zeep, uitsluitend papieren handdoeken en ontsmettingsgels.
5. Het hotelpersoneel zorgt voor een reiniging en ontsmetting van alle materialen en ruimtes: meubiliair, deuren, klinken,...
6. Luchtverversing via buitenlucht zal voorzien worden door het openzetten van zoveel mogelijk ramen.
7. Vloermarkering (looprichting en herinnering minimumafstand van 1,5 meter)
8. Drank (en eventueel broodjes) worden aan de deelnemers aangeboden op een gecontroleerde manier zodat de bezoekers het voedsel en de drank niet kunnen aanraken. Bij gebruik van drankautomaten, of koffiemachine en dergelijke worden deze telkens tussen 2 klanten ontsmet of worden ze door het personeel bediend.
9. De netwerkdrink na afloop van de sessie wordt geschrapt om geen onnodige risico's te lopen.

Richtlijnen deelnemers
- Volg de instructies van het hotelpersoneel en de richtlijnen die geafficheerd zijn in de eventruimte.
- Hou 1,5 meter afstand van het personeel en de andere deelnemers.
- Bij aankomst en verplaatsingen in het hotel (toilet, koffiebuffet, ..) vragen wij u steeds een mondmasker te dragen en de afstandsregels strikt te respecteren.
- Beperk je verplaatsingen op het evenement tot de strikt noodzakelijke.
- Volg de vloermarkeringen voor een veilige circulatie bij verplaatsing in het hotel
- Zorg voor een goede handhygiëne, en raak alleen voorwerpen aan die je nodig hebt.
- Kom niet eerder dan 15 minuten voor aanvang van het seminarie naar de eventlocatie
- Bekijk of het openen en sluiten van de deuren mogelijk is zonder de handen te gebruiken (bijvoorbeeld met de elleboog).
- Ook in de toiletruimte geldt de 1,5 meterregel.

Wij rekenen op uw begrip en hopen u alvast opnieuw te mogen verwelkomen

  • Deze reeks sessies worden eveneens georganiseerd in de provincie West- Vlaanderen
  • Domein Maelstede, Brugsesteenweg 455, 8520 Kuurne
  • Donderdagen 17/09 en 24/09 en dinsdag 29/09/2020
o
<
>

Praktisch

Donderdag 10 september 2020
17.30 - 20.00
Donderdag 17 september 2020
17.30 - 20.00
Donderdag 24 september 2020
17.30 - 20.00

't Braemhof

Braemkasteelstraat 6
9050 Gentbrugge

€ 360